خانه وبلاگ فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات فازمتر الکترونیکی-روشن شدن فازمتر با بدن-فازمتر برقی-لامپ فازمتر چند ولت است-قیمت فازمتر-تعمیر فازمتر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع فازمتر الکترونیکی-روشن شدن فازمتر با بدن-فازمتر برقی-لامپ فازمتر چند ولت است-قیمت فازمتر-تعمیر فازمتر  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فازمتر الکترونیکی-روشن شدن فازمتر با بدن-فازمتر برقی-لامپ فازمتر چند ولت است-قیمت فازمتر-تعمیر فازمتر  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی فازمتر الکترونیکی-روشن شدن فازمتر با بدن-فازمتر برقی-لامپ فازمتر چند ولت است-قیمت فازمتر-تعمیر فازمتر  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم. 

انواع فازمتر
فازمتر چراغ‌دار
با سابقه‌ترین انواع فازمتر، فازمتر چراغ دار است. ساختار فازمتر‌های چراغ‌دار به این صورت است که از یک میله، یک چراغ کوچک و یک مقاومت تشکیل شده است. وقتی که شما سر فازمتر را به پریز متصل می‌کنید با قرار دادن دستتان در قسمت فلزی انتهایی آن اختلاف پتانسیلی ایجاد می‌شود که منجر به روشن شدن چراغ می‌شود، اما اگر سیم مورد نظر نول باشد، اختلاف پتانسیلی بوجود نخواهد آمد و در نتیجه جریانی هم برقرار نشده و لامپ روشن نخواهد شد. نکته مهم این است که باید مراقب بود این فازمتر در جای مرطوب و خیس نباشد، زیرا درصورتی که آب به داخل محفظه وارد شود، ممکن است در حین استفاده به کاربر شوک وارد کند.
فازمتر دو سر
در این مدل اگرچه به فازمتر به شکل یک پیچ گوشتی است، اما به دلیل داشتن یک سیم در قسمت انتهایی دو سر تماسه نامیده می‌شود. در این نوع فازمتر، برخلاف مدل معمولی از بدن انسان به عنوان عبور دهنده جریان ولتاژ به زمین استفاده نمی‌شود، بلکه همان سیم انتهایی به عنوان نول به زمین وصل شده و جریان را عبور خواهد داد. از این مدل معمولاً در مدار‌های مستقیم و برای قطعات الکتریکی اتومبیل استفاده می‌شود. این مدل فازمتر قابلیت تشخیص از ۱۲ هزار ولت تا ۲ هزار ولت فشار قوی را دارد و خطر برق گرفتگی با آن بسیار کم است.
فازمتر غیر تماسی
این مدل از جدیدترین مدل‌های فازمتر محسوب می‌شود که از بدن انسان ویا سیم در عبور جریان استفاده نمی‌کند بلکه از میدان الکتریکی حول یک سیم و تغییرات آن برای تشخیص سیم فاز استفاده می‌کند بنابراین نیازی به لخت کردن سیم نیست و از امنیت بالایی بررخوردار است. استفاده از آن برای سیم‌های روکار یا حتی سیم‌هایی که درعمق زیادی از دیوار قرار نگرفته اند می‌تواند مناسب باشد، برای سیم‌هایی با روکش‌های بسیار ضخیمی نمی‌توان از این نوع فازمتر غیرتماسی استفاده کرد.
فازمتر مولتی کالر
این نوع از فازمتر چراغ فازمتر‌های پیشرفته امروزی از نوع لامپ نئون با شدت نور بالا و با قابلیت تعویض است که به راحتی در روشنایی قابل تشخیص است.
فازمتر الکترونیکی (فازمتر دیجیتال)
فازمتر‌های دیجیتال تفاوت زیادی با دیگر مدل‌های این ابزار دارند، این وسیله الکترونیکی می‌باشد و میزان ولتاژ و اندوکتانس را بر روی صفحه نمایش کوچکی قابل نمایش است.
فازمتر القائی (حرفه‌ای)
فازمتر‌های القائی یکی از انواع دیجیتال این وسیله، اما از نوع حرفه‌ای هستند که علاوه بر تشخیص فاز و نول، قابلیت اندازه‌گیری و تست ولتاژ AC و DC را هم دارند. با استفاده از این ابزار می‌توانید میزان مقاومت الکتریکی و فرکانس سیم یا قطعه را مورد بررسی قرار دهید.


فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات فازمتر الکترونیکی-روشن شدن فازمتر با بدن-فازمتر برقی-لامپ فازمتر چند ولت است-قیمت فازمتر-تعمیر فازمتر  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فازمتر چیست-فازمتر حرفه ای را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟